28 februarie 2007

Primavara


Vine primavara.Cu toate ca asta numai iarna nu a fost,cu vreme calduroasa,pic de zapada,si doar vreo saptamana de inghet in total,simt ca ceva se schimba.Oare sunt eu?Vine primavara,si eu am emotii si fluturi in stomac.Nu am de ce,nu am pentru cine.Sau poate ca am:pentru mine.Ar trebui sa ma gandesc un picut mai des si la mine,si la ce imi face mie bine.Ma las de fumat,am redus considerabil tigarile,doua saptamani nu am mai fumat deloc,iar ieri si azi cate trei tigari.Nu m-am putut abtine in oras,la cafeaua de dimineata.O sa ma las complet la un moment dat.Deocamdata imi mai permit cate o tigara din cand in cand.

Sper o data cu anotimpul asta asa frumos sa vina putina atentie si pentru mine.Ar fi placut sa treaca sentimentul de lasitate.Just do something.Please?

Un simplu buchetel de ghiocei,un sarut,fie ala chiar si pe obraz,si o imbratisare calduroasa si sincera cred ca ar fi de ajuns ca sa imi mai linistesc inima agitata.


Imi dau seama ca ma atragi mai mult decat ar trebui sa imi permit.Dati si tu seama.

Niciun comentariu: